27 martie 2012

Leapşa şi Smile for me day !

Uite încă o zi de Marţi ! Asta înseamnă că trebuie să râdem aşa puţin ca să ne revenim după ziua de Luni ! Dar mai întâi vreau să rezolv o Leapşa primită de la Anna (Mersi mult :*) care sună destul de tentant.

1. Ce care ai recomanda unui dezamăgit în dragoste și de ce?
Adry ♥  Deşi e dezamăgit în dragoste i-aş recomanda ' Cu fiecare zi'- Danielle Steel. De ce? Simplu: îţi arată că iubirea poate apărea din neant oricând.

2. Ce carte i-ai recomanda iubitului/iubitei și de ce?
Adry ♥   Hmm grea întrebare  ştiu exact. Un volum din Academia Vampirilor. De ce? Ca să vadă cât de puternică poate fi iubirea dintre 2 oameni (dhampiri, da anyway :)) )care întâmpină probleme adevărate în dragoste. (A se menţiona: Nu am iubit ! Dar, dacă aş avea asta i-aş recomanda )

3. Ce carte ai recomanda celui mai bun prieten și de ce?
Adry ♥  Păi tot aşa: orice volum din Academia Vampirilor. De ce? Simplu: prietenia mai adevărată ca cea a lui Rose şi Lissa nu o să mai întâlnesc niciodată. :x 

4. Ce carte ai recomanda unui copil de 10 ani și de ce?
Adry ♥  Sincer i-aş recomanda seria Harry Potter. Ea mi-a deschis apetitul pentru cărţi pe stil supernatural- fantasy. :x Veşnic recunoscătoare ! Sau - ruşine mie că am uitat !!- 'Legendele Olimpului' ele au fost my true first love în materie de cărţi !

5. Ce carte ai recomanda unui mare aventurier/călător și de ce?
Adry ♥  Asta chiar e grea :)) Eu una nu citesc cărţi de aventură :-? Aş merge pe ceva scris de Jules Verne- recunosc, nu am citit nimic scris de el pentru că nu mă atrage.

6. Ce carte ai recomanda unui dușman cunoscut și de ce?
Adry ♥  Garantat Academia Vampirilor. Ca să vadă că există tot felul de oameni care ştiu ce-i aia prietenie, iubire şi Dreptate.

7. Ce carte ai recomanda unei persoane care nu iubește lectura și de ce?
Adry ♥  Dacă nu îi place să citească e mai greu :-? Dar din nou, Harry Potter s-ar putea să-l atragă. Plus că te învaţă multe lucruri nice şi bune de ştiut !


8. Ce carte ai recomanda unuia ”cu nasul pe sus” și de ce?
Adry ♥  Din nou, un volum din Academia Vampirilor. Tare repede o să-i aşeze nasul la locul lui ;) De ce? Pentru că reliefează atât de frumos aspectul prieteniei şi al încrederii într-o prietenie şi da ! Mia şi-o ia pe coajă pentru că e o mica bitch. (da,da, ştiu că era traumatizată- dar ăsta nu e motiv sa fi o bitch! not now, not ever! ) Sau 'Naluca şi Năucul '  doar aşa ca să-ţi demonstrez că nu e bine să fii cu nasu p sus doar aşa for fun ;). (e o carte superbă! şi plină de sfaturi bune :x)

9. Ce carte ai recomanda celui care apare primul în lista ta de bloguri și de ce?
Adry ♥  Păi primul blog de la noi din listă esteeee ... gândurile mele, pulbere de stele ... şi i-aş recomanda 'Mâna stângă a lui Dumnezeu' - Paul Hoffman. Este o carte genială pe care o ador- dada nu am terminat-o pentru că mă doare sufletul că se va termina :))- şi sincer, nu ai ce să nu adori la ea. (O să îi fac recenzia cât de curând !)

Şi atât a fost cu Leapşa asta ! Leapşa o primeşte oricine o citeşte !!

Şi acum să râdem puţin :) Săptămâna asta vreau să râdem puţin marca Disney :x


Am văzut filmul :x Este super, îl recomand 100%.
 

Pe toţi îi cheamă Prince Charming :)) şi-au luat harem ?
Ayooo I'm going to kill yaaa !




My first and true love- Hercule :x


Înfricoşător de adevărat ! Asta şi faza cu măritatul de tânără :))

I'm with you, sister !!

Şi te mai miri de ce generaţia mea se duce de râpă ?! :))


 Şi să terminăm în stil mareee :


Sper că v-am ajutat cu ceva, măcar un miiiicuţ zâmbet. Vă doresc o săptămână genială !

XoXo,
Adry ♥

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ţi plac :)) Măcar de data asta le-am ales bine :x :)) 1 point for meee :x:))

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥