19 martie 2012

A horrible Monday !

Luni.. Stiţi că se spune că aşa cum vă merge lunea, aşa vă merge toată săptămâna ?! Ei bine, sper din tot sufletul că nu va fi aşa !  De ce? Păi, pentru că mai bine Nu ! De ce? Pentru că azi m-am întors din drum- d'oh aeriana de mine îşi uitase abonamentul - şi se pare că mi-a mers oribil, dar nu foarte ! Se pare că m-a ajutat faptul că am zis un 'Doamne, te rog, să nu fie ceva naşpa azi ;;)' , dar nu îndeajuns ! :))
Aţi observat cum unii oameni- din lipsă de ocupaţie cred!- stau cu urechile ciulite la ce vorbesc ceilalţi ? :)) Şi vorbeşti şi tu ca omu' botezat cu 1-2 oameni şi brusc 'Da, ştiu! Am citit şi eu undeva asta ! :)'  şi rămâi 'What the dudă ?'  Poooker facee ! Anyway, zici şi tu că a fost o întâmplare nefericită sau o coincidenţă, dar de 5 ori ?! Consecutiv ?! Adică  'Dudă, get a life ;)' !!  Sincer, nu văd de ce te interesează atâta viaţa noastră ! :)) Nu vă scot din sărite astfel de oameni ?!
În fine, revenind la lucruri mai pământene.
Şi, totuşi, nu pot !:)) Nu-mi iese din cap acea replică super tare din filmul Easy A- pe care vi-l recomand din tot sufletul !- care suna cam aşa:
Rhianon: What the h**l are you looking at, sister christian?
Marianne: Just a couple of admitted wh***s !
Şi cam aşa a fost minunata mea zi de luni ! A voastră cum a fost ?


Ps: Vă las cu o altă parte care mie îmi place foarte tare- tot din Easy A. Ador mai ales replica 'Am 17 ani de poveşti anecdotice, care dovedesc că Dumnezeu are simţul umorului.'



XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. Și mie îmi place mult filmul ”Easy A” :D
    Așa.. și pe mine mă enervează persoanele care se baga ca musca-n lapte, dar asta e, nu aveam ce să le facem. Fiecare cum a fost crescut și cum îi place să rămână în ochii celorlalți. :)

    Sper să ți se îndrepte săptămâna! pupuci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Urăsc zilele de luni din ficaţi! x.x Nu le suport. Parcă tot universul complotează împotriva mea.
    Nici mie nu-mi plac persoanele acelea, dar... asta e :) Sarea şi piperul vieţii.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥