18 martie 2012

Dimineaţa în jurul mesei

Dimineaţa - cel mai 'ahh' moment al zilei, dar şi cel mai 'aww'  !
Zic 'ahh' pentru că, ei bine, cui îi plac dimineţile ?! Când te trezeşti din acel vis super dulce în care tipul cel mai drăguţ din acel serial pe care l-ai văzut înainte de culcare e gata să te sărute ! Sau îţi auzi alarma telefonului (dar nu sâmbăta şi duminica- aceste zile sunt pro-somn) cum sună enervantă, bâzâind pe noptieră.
Off şi totuşi este un moment al zile 'aww'  pentru că se reuneşte toată familia- cel puţin în weekend-  în jurul mesei şi savurează împreună micul dejun ! Cu râsete, tachinări şi tot tacâmul !
Şi, totuşi, preţuiesc enorm aceste momente, pentru că în restul zilelor, ei bine, cine ar vrea ca ai lui să-i stea pe cap şi toate cele ? Măcar în weekend să-ţi începi ziua cu zâmbetul pe buze !
Îmi place mai ales faptul că mama are grijă să radă caşcavalul pe o farfurie şi să-mi întindă untul pe pâine- nu ştiu cum dar doar mamele reuşesc să întindă atât de bine untul pe pâine ! :))-  şi tata vine cu ceaiul sau laptele cu cacao şi fratele meu care aduce el prăjitorul de pâine (da, aşa este: eu doar strâng masa, nu o pun :)) ). Nu ai cum să nu adori aceste dimineţi ! Sunt pline de umor şi acea magie a dimineţii ! :x
Sper că şi pentru voi dimineţile sunt la fel de frumoase şi de neptreţuit !

Vouă ce vă place să mâncaţi dimineaţa ? :)


 XoXo,
Adry ♥




2 comentarii:

  1. Hmm.. sinceră să fiu eu nu prea mănânc de dimineață.. chiar dacă mama zice mereu că nu fac bine. :D Dar atunci când pap totuși ceva, aleg cerealele cu lapte, în special Nesquik :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nici eu nu prea mănânc dimineaţa din prea multă comoditate :)) Doar în weekend mai mănânc şi eu ca omu 3 mese :)). xoxo, Adry ♥

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥