17 martie 2012

Când nimic nu mai este de zis..

Eh, cu siguranţă aţi simţit fiorul iubirii.. Atunci când el trece, pe neaşteptate, rămâi cu un gol ( mare, mic, mediu- dar gol ) Atunci când ar mai fi atâtea de zis şi totuşi nimic.. Doare, garantat, şi începi să te întrebi dacă tu ai greşit sau celălalt..sau amândoi.
Am învâţat - într-un final!- că într-o relaţie nu trebuie să cauţi un vinovat, ci să cauţi o soluţie, să iei vina asupra ta de dragul celuilalt şi să te rogi că va fi bine totul doar dacă se mai poate face ceva, iar dacă nu..ei bine, trebuie să încerci reuşeşti să treci mai departe.
Atunci când cuvintele sunt de prisos.. ei bine, ne mai rămâne doar muzica. Pentru că adevăraţii artişti se inspiră din viaţa de zi cu zi şi ne alină sufletele într-un mod spectaculos. Am învăţat că muzica te poate salva de la multe şi te scoate din toate stările acelea apăsătoare care nu te lasă noaptea să respiri.
Sincer, muzica a devenit cel mai bun prieten al meu de o vreme încoace: mă trezeşte la viaţă, mă ajută de cele mai multe ori să evit nenumărate situaţii (o ceartă, o vorbă aruncată în vânt, o nouă greşeală ). Nu spun că doar muzica te ajută, un prieten poate la fel de bine să te ajute, doar că uneori doar tu, singur, trebuie să-ţi revii, să realizezi că pentru tine trebuie să te ridici de jos şi să o iei de la capăt.
Eh, e greu, nu zic altceva. Cu siguranţă îţi trebuie multă forţă, speranţă şi un prieten alături.

Atunci când nimic nu mai este de zis, muzica mai găseşte ceva. Aşa că vă las în compania bunului meu amic, Cody Simpson.

XoXo,
Adry ♥

3 comentarii:

  1. Câtă dreptate ai! :-? O să folosesc și eu ”that's the point” =)) genial

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur atât de mult că-ţi place :x Mersi mult :* Sper să fac din tine un client fidel al blogului nostru :)):x
      XoXo, Adry ♥

      Ștergere
    2. Sunt mai mult decât sigură că o să fiu :D

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥