18 martie 2012

Când e 12 noaptea şi tu nu dormi !

Când toată lumea doarme, eu nu dorm :) Şi nu pentru că aş fi vreo creatură a nopţii (ceea ce mi-ar plăcea la maxim :x) ci pentru că e sâmbătă duminică dimineaţa şi mă simt bine! De ce? Păi..pentru că mi-am satisfăcut nebuna dorinţă de a-mi face un blog :x şiii pentru că, pur şi simplu, nu am somn !!

Îmi vine să postez într-una tot ce-mi vine prin cap şi merită 'share-uit' :)) Daaar nu cred că e tocmai ok să postezi non-stop :-? Anyway.
Mi-a venit ideea să postez lucruri funny, melodii crazy pe care le ador şi tot ce mă face pe mine să strig 'awwww :x' şi să zâmbesc enorm !
Pentru că eu, sincer, cred că ar trebui să facem lumea să zâmbească, dacă ne stă în putere sau cel puţin să-i ridicăm moralul. De ce? Pentru că ştiu că mi-ar plăcea să mi se întâmple la fel dacă aş avea un necaz sau o durere. Deşi ai prieteni lângă tine- şi, sincer, e de 'datoria' lor să te facă să râzi şi să te simţi bine când îţi vine să arunci, să trânteşti şi să bufneşti - e mai plăcut să vezi că şi lumea din jurul tău îţi transmite 'Don't worry, be happy' . E ca şi cum Universul vrea să treci mai departe, să-ţi revii din starea de Grinch.
Zău că nu e complicat: doar mergi pe stradă şi zâmbeşte-i bunicuţei pe lângă care tocmai ai trecut, fă-i cu ochiul puştiului care e de mână cu mămica lui.
Sau stai în faţa calculatorului (deşi nu aş recomanda să stai în casă când soarele e suuus pe cer şi vremea de afară te strigă !) şi împrăştie voie bună, pe blog, pe mess, pe facebook. Pur şi simplu, fără motiv ! De fapt, ar fi un motiv: fă lumea un loc mai bun, pentru că oamenii fericiţi fac lumea mai bună! E ceva gen ' Spread love! ' doar că împuşti doi iepuri în loc de unul. :)

Ce-a mai rămas de zis :-? Aaa, ştiu ! Be someones Univers ! Smile all day with all your heart!
Vă las cu adorabila Carly Rae Jepsen- Call me maybe ! Această melodie mă face mereu să zâmbesc ! De ce? Play it and you'll find out !


Ps: Era 12 când m-am apucat de scris, acum e 1 :x Dau tot ce-i mai bun din mine să iasă ceva bun pentru voi ! XoXo
Good Night to you all!
XoXo,
Adry ♥

3 comentarii:

  1. Aș vrea și eu un vecin ca cel din clip! :)):D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Garantat ar trebui :)) Doar că să nu fie de altă orientare :)) Altfel n-are farmec ! Adry ♥

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥