30 martie 2012

Best Friday ever !!

Heeey, my darlings ! Eh, am ajuns şi eu acasă- deşi dacă era după mine mai stăteam până la ivirea zorilor- de la Reuniunea de 3 ani !
Aţi simţit vreodată acel sentiment când vă revedeţi vechi prieteni/ amici / colegi ? Este un sentiment de bună-dispoziţie ! Mă simt radioactivă :)) Mă simt atââât de bine. Am râs, am glumit, am depănat amintiri, am schimbat opinii şi mai ales am zâmbit la maxim. De ce? Păi pentru că îmi era un dor nebuuuun de foştii mei colegi- cei cu care am trăit 8 ani de zile sau 2 ani sau 4 ani ! Nu contează câţi ani ne-au unit, important este că am crescut împreună pentru un timp şi ne-a marcat într-un fel sau altul. Ce contează este că ne amintim măcar un mic amănunt: 'Ştiu că erai iubirea mea când eram mici !', 'Ştiu că îi băteam pe băieţi !', 'Ştiu că alergai într-una în pauze cu cămaşa descheiată', 'Ştiu că eram colegi de bancă şi mereu râdeam', 'Ştiu că spuneai mereu bancuri şi ne jucam împreună' şi inevitabilul : 'Îşi mai aduce cineva aminte excursia de la X în care Y l-a pupat pe Z ?' şi tot felul de alte amintiri pe care credeam că nu le mai scot de la naftalină . :)
A fost atât de superb şi magic şi memorabil ! Sunt fără cuvinte, zău :))

Like I said : 'Best Friday ever !!' :x Luv yaa to the moon and back :x
Melodia următoare o dedic lui Ştefan- mersi pentru dansul pe scaun :)):x- cu scuzele că am râs de dansul tău !!



Ps: Când m-am apucat era 10 :)) Prea greu mi-am găsit cuvintele !!



XoXo,
Adry ♥

8 comentarii:

  1. In loc sa ma binedispuna, am ramas cu o urma de melancolie dupa ce am citit postarea asta. Imediat termin clasa a 8'a si o sa imi fie nespus de dor de ai mei colegi :-<

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Profită cât mai poţi pentru că după nu se ştie ce se va întâmpla :)

      Ștergere
  2. Reuniunile îmi lasă un gust trist dar ţie văd că îţi provoacă plăcere. La cât mai multe reuniuni de acest fel :) !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi având în vedere că 3 ani de zile nu îi mai văzusem şi îmi era prea dor de ei ca să mă mai supăr sau să mă întristez :))

      Mersi mult de urare ! :*

      Ștergere
  3. Oh.. ce de amintiri! :D Macar tu ai avut parte de colegi NORMALI :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-a spus nimeni că suntem sau am fost normali :)) Dar oricum mersi de compliment :*:*

      Ștergere
  4. Ce amintiri frumoase! Se vede că v-aţi distrat împreună şi că aţi petrecut 4 ani de neuitat! :*:*
    Totuşi sper să păstrăm şi noi tradiţia şi să ne reunim după fiecare an..de exemplu acum la sf de a 9a sper să luăm legătura cumva. :D Să ne simţim bine împreună, să ne amintim momente frumoase... aşa cum aţi făcut şi voi!:x
    (p.s: ce mă ridică la dans "Whenever, Whenever"! \:D/)
    Te pup, weekend minunat!:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa am zis şi noi că o să ne vedem mereu, dar în ăştia 3 ani au intervenit prea multe. Dar, în final, ne-am revăzut şi numai vroiam să plecăm acasă :)) :x

      Sper şi voi să vă distraţi :x :*:*

      Mersiii le fel !! :*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥